søndag den 13. januar 2008

Så er min blog klar og nu truer opgaven for uge 2 i det fjerne.  

6 kommentarer:

dæmonen sagde ...

Er opgave 2 at bestige de bjerge du kan se i horisonten? Eller vil du virkelig blive ved med at at fortsætte med de næste 22 ting?

Bibliofil sagde ...

Hej Leila,
No mountain too high, no valley too low. Cyberspace - here we come!
Kh
Ditte

Unknown sagde ...

Du er godt nok lækker laber ude i den lækkerlabre natur,sådan en baggrundsvæg kunne jeg godt tænke mig i mit soveværelse :-)
C U in the next Måløv Eldorado.
Cilotte

schou sagde ...

JA, så er jeg med, men hvem mon jeg er??? Måske du kan hjælpe

Gollum sagde ...

Pæne bjerge der i baggrunden. Er det mon Dommedagsbjerget? - der hvor en vis hr. Gollum bider fingeren med ringen af Frodo, hvorefter han selv skvatter ned i bjergets brændende indre. AV AV. Der skal jeg vist ikke hen.

BenteBlog sagde ...

Hej Leila

Du ligner en fortryllende Maria, lige inden hun begynder at synge i Sound of Music - en fantastisk åbningsscene i bjergene!
Kh Bente S